sobota, 16 marca 2013

L arbre de Lisa - 2

Magiczne drzewo zaprojektowane przez Renato Parolina dotarło już do adresatów, wiem o tym z informacji umieszczonej na stronie poczty hiszpańskiej.
Wprawdzie w takich komunikatach nie ma wzmianki o tym czy szybka w obrazku doleciała w całości, ale tym nie zamierzam się stresować, bo jakby co to miejscowy szklarz też chce żyć:)
W tym hafcie są ulokowane moje uczucia, moje życzenia i moje nadzieje....
Będzie dobrze, musi być dobrze....



Plaża i morze również zimą są piękne:







Słoneczko coraz wyżej więc lada chwila będzie wiosna:)
Aby do wiosny!




26 komentarzy:

  1. Rzeczywiście morze zimą jest równie piekne ,a może i piękniejsze niż latem.Ale ja juz chcę wiosny!
    Obrazek śliczny! Pozdrawiam...)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja też chcę żeby już była wiosna.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. piękny obrazek :)
    a zima też cudowna nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo:)
      Zima nad morzem faktycznie jest urokliwa, ale też z drugiej strony daje mocno w kość:)

      Usuń
  3. Będzie dobrze, czego z całego serca życzę!
    Piękne te nadmorskie krajobrazy,wg mnie dużo ciekawsze niż latem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zapatrzyłam na zdjęcia zimowego wybrzeża że.....śliczny haft i bardzo pracochłonny i świetnie dobrana ramka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, dziękuję za miłe słowa:)
      Morze i zima to piękna sprawa, ale już chyba wszyscy chcemy słońca i ciepełka:)

      Usuń
  5. Piękny obraz i dobrze dobrana ramka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniela, dziękuję.
      Cieszy mnie Twoje zdanie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Zdjęcie pierwsze pod obrazkiem - przepiekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscila, te sople to zamarzająca woda podskórna wypływająca z nadmorskiego klifu.
      Wygląda to faktycznie pięknie.

      Usuń
  7. Magiczne drzewo i magiczne widoki - zazdroszczę Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violka, dziękuję.
      Chyba każdy z nas ma w pobliżu siebie jakieś czarowne miejsca, które potrafią nas zachwycić:)
      A morze chyba na nas wszystkich działa:)

      Usuń
  8. Cudne, bajeczne drzewko, jestem pełna podziwu dla Ciebie za te prace ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft!!!
    a morze zimą jak dla mnie zaskakujące,szczególnie te olbrzymie sople,niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny haft, lubię jednobarwne, a falochrony jak pingwiny, albo białe kurki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też lubię jednobarwne hafty chociaż niewiele ich zrobiłam dotychczas:)
      Fajne masz skojarzenia tych oblodzonych falochronów:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Morze jest piękne o każdej porze roku, ale zimą wygląda szczególnie bajecznie.
    Natomiast to magiczne drzewo kiedyś też chciałabym wyszyć, bo mi się bardzo podoba i mam kilka pytań odnośnie tego pięknego haftu:
    -Czy jest jakaś jego symbolika ?
    -Czy są też inne litery dołączone do schematu?
    -Czy będę kiedyś mogła poprosić Cię o schemat?

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, że usunęłam poprzedni komentarz, ale znalazłam literówkę, a nie ma możliwości ponownej edycji celem poprawienia.
    Taka jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anno, również Ci życzę wszystkiego dobrego:)
    Pytasz mnie o magiczne drzewo, czy ma ono jakąś symbolikę.
    Nie wiem czy ma:)
    Ja gdy pierwszy raz zobaczyłam ten wzór to skojarzyłam to piękne drzewo z życiem, miłością i dwojgiem młodych, bardzo mi bliskich osób.
    Coś mi się wydaje, że nie ma we wzorze innych liter, bo te z mojego hafu też nie są oryginalne.
    Anno podaj mi swoje namiary, mój email znajdziesz w bocznym panelu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, usunęłam komentarz z Twoim adresem:)
      Pozdrawiam

      Usuń