sobota, 26 marca 2011

Będą podziękowania.



Zostałam, po raz drugi nagrodzona pięknym wyróżnieniem, tym razem przez Syllaqmadam. Za wyróżnienie pięknie dziękuję i zachęcam wszystkich do odwiedzenia bloga tej zdolnej i sympatycznej dziewczyny. Naprawdę warto.

Już kiedyś chyba pisałam, że ze mnie przewrotne stworzenie jest, z wyróżnień się cieszę, ale z pchnięciem ich dalej mam problem. No i tak się dzieje, że u mnie kończy bieg wiele wyróżnień. Wcale nie dlatego, że nie ma czego wyróżniać. Wprost przeciwnie, ale ja swoje wyróżnienia przekazuję w komentarzach, które rozdaję na lewo i prawo, a cooo :)

Następne podziękowania będą się łączyć z serwetką frywolitkową, moją nieporadnością i brakiem doświadczenia.
Dziękuję Elżusi za poradę wpisaną w komentarzu w poprzednim poście.
Dziękuję Elu, że chciało Ci się mnie ukierunkować i życzyć cierpliwości w chwili, gdy ja zgrzytałam ze złości zębami nad splątanym pikotkami i łuczkami :)
Kto jeszcze nie zna bloga Elżusi powinien tam zajrzeć. Są tam istne cuda-wianki a ich autorka jest osobą bardzo życzliwą i chętną do pomocy.

Dziękuję rówież Krzysi z Babskiego hobby za informacje dotyczące usztywniania i formowania prac frywolitkowych.
Dzięki Krzysiu za poświęcony mi czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz