czwartek, 28 października 2010

Może ktoś wie

Od wczoraj na stronie tytułowej swojego bloga nie widzę tła, swoich zdjęć i treści bocznego panela.
Widzę natomiast swoje posty, zdjęcie z informacją o candy zamieszczone na bocznym panelu i to wszystko co widzę!!!
Może ktoś coś wie na ten temat, albo się zna i mi pomoże.

----------------
29 pażdziernik
Za moimi kłopotami z blogiem stoi chyba przeglądarka Firefox. Dzisiaj sprawdziłam wszystko w Internecie Explorerze a tam - mój blog jest w pełnej krasie!!!
Teraz zaczęło mi świtać, że kłopot z przeglądaniem bloga Agaty też był chyba spowodowany przez Firefoxa, a ja pochopnie rzuciłam podejrzenie na tło blogowe :)
Agata, jeszcze raz przepraszam za zamieszanie.

Dziękuję za komentarze i pomoc.

5 komentarzy:

  1. Dziwne, bo ja widze wszystko normalnie na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. niewiam jak ci pomóc ja podobnie jak kamala
    widze normalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. jej.. ja też widzę wszystko normalnie... nie wiem jak Ci pomóc.. :-((

    OdpowiedzUsuń
  4. Uff, kamień spadł mi z serce, bo myślałam że Wy też oglądacie u mnie takie same białe plamy jak ja.
    Najważniejsze, że odwiedzający widzą wszystko.
    Dziewczyny, dziękuję za odzew i wiadomości.
    Pozostaje mi czekać aż i ja zobaczę wszystko :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Umnie też w porządku wszystko jest widoczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń