środa, 26 maja 2010

Dębowy chłopczyk

W założeniach miał być blog robótkowy, ale życie mocno zweryfikowało te plany.
Okazało się, że wcale nie jestem tak bardzo aktywna robótkowo, jak mi się wydawało :)
Niby zawsze coś tam dłubię, ale gdzie mi tam do blogowiczek, które odwiedzam.
Dzisiaj prezentuję Dębowego chłopczyka, do którego mam niezbyt czytelny schemat więc i praca nad nim czasami jest mało przyjemna. No, ale do odszyfrowania zostało już niewiele a potem tylko obwódki /nie pamiętam jak to się nazywa/ i będę się cieszyła Chłopczykiem, do czasu aż trafi w jakieś dziecięce rączki.

Image and video hosting by TinyPic

----------------------------

Dziękuję wszystkim, którzy mnie tu odwiedzają, czytają i czasami pozostawią tu swój ślad. Jest mi naprawdę bardzo miło.

2 komentarze:

  1. szczęsliwe dziecięce rączki w które to trafi

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie ten obrazek wychodzi :) czy to jeden z serii Nimue (czy jak się to tam pisze)? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń