poniedziałek, 15 listopada 2010

Pan z paczką

Dzisiaj dostałam zapowiadaną już wcześniej przez Dommę niespodziankę w ramach wymianki Podaj dalej.
Słuchajcie, to trzeba zobaczyć!!!


Wielka koperta oklejona pocztowymi naklejkami i opatrzona stosownymi pięczęciami a w niej zgrabnie zapakowny pakunek.


A w nim piękna niebieska koperta z kwiatuszkami zawierająca sympatyczny list na ozdobnym papierze udekorowanym motylkami. Oprócz listu cudne rzeczy wykonane przez Dommę.


Znalazłam tam chustecznik w śliczny delikatny wzorek, zakładka z równie delikatnym i bardzo starannie wykonanym wzorem blackwork, podkładka zrobiona specjalnie dla Haliny czyli dla mnie :), woreczek, słodkości i napitki.


Na woreczek w kolorze lilaróż chcę zwrócić Waszą uwagę.
Zobaczcie jak jest pięknie i bardzo starannie uszyty. tego nie widać na fotce, ale woreczek jest ozdobiony delikatną koronką.

Już któryś raz w tym poście używam słowa delikatny, ale tak muszę robić, bo wszystko w prezencie dla mnie jest delikatne!!! i bardzo starannie wykonane.
Dominiko, jestem pełna uznania dla Twoich umiejętności i zdolności a z Twojego blogu mogłam wywnioskować, że jesteś wspaniałą dziewczyną.
Dziękuję Ci za piękny prezent.
A wszystkich zachęcam do odwiedzenia ciekawego i pełnego pięknych rzeczy bloga Dommy.

4 komentarze:

  1. Halinko bardzo sie ciesze ,ze podarunek sie spodobal:))
    Dziekuje za tyle wspanialych slow na temat moich prac i bloga:))
    Dziekuje i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent dostałaś piękny w 100% zasłużony! ;-)) Blog i prace Dommy znam i też podziwiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję super prezentów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń