środa, 13 stycznia 2010

Czaple


To jest haft, który aktualnie wyszywam. Zachwyciłam się nim przeglądając zasoby internetowe.
Wyszywam moje urocze czaple drugi miesiąc i myślę, że jeszcze to trochę potrwa:)

Odwiedziła mnie dziś koleżanka, z którą mieszkałam w internacie prawie czterdzieści lat temu. Wydaje mi się, że to było naprawdę niedawno:)
Nasze losy potoczyły się bardzo różnie. Jednak obie jesteśmy uśmiechnięte i zadowolone z życia.
Z uśmiechem wspominałyśmy też nasze pierwsze wyszywanki internackie. Ja po wielu latach przerwy wróciłam do tego zajęcia, ale koleżanka woli się nudzić/jej słowa/ niż na nowo polubić wyszywanki.
To były inne czasy i trochę inne życie, ale haft na przestrzeni lat i wieków sprawia przyjemność coraz to nowym pokoleniom kobiet.

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ładny hafcik, ciekawa jestem końcowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft!!! Jestem tu pierwszy raz i oczywiście wszystko przeczytałam i bardzo mi się spodobało i będę tu zaglądac z ochotą:)Pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń