piątek, 8 stycznia 2010

Zasypało na biało


Zaraz muszę uruchomić:) łopatę i zabrać się za odśnieżanie. Wszędzie pełno śniegu. Jest cudnie biało.

Wolne chwile zajmuje mi praca nad czaplami znalezionymi w internecie. Pokażę je innym razem.
Teraz zaprezentuję Dziewczynę w kapeluszu. Wzór też jest ze skarbnicy internetowej. Pracę nad haftem zaczęłam w czerwcu i zajęło mi to całe lato. Początkowo chciałam zamienić nici i wyszywać wzór Ariadną, ale po wyszyciu chyba z trzech kratek doszłam do wniosku , że z tej zamiany nic dobrego nie wyniknie. Zainwestowałam w zalecane nici DMC i już po kilkunastu ruchach igłą wiedziałam, że to jest to. Prace nad tym wzorem była bardzo przyjemna, może też dlatego, że odbywała się na świeżym powietrzu pod śliwką:) Haft ostatecznie skończyłam na początku pażdżiernika i bardzo szybko powędrował on do mojej bratowej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz