niedziela, 29 sierpnia 2010

Bawimy się...

Do nowej zabawy zaprosiła mnie bardzo miła i sympatyczna Agajaw.

Zabawa polega na spełnieniu trzech warunków:

1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę.
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

Teraz chwila poważnego zastanowienia, co to ja właściwie lubię?

1. Bardzo lubię obecność mojej córki, jej odwiedziny, rozmowy z nią i to, że mnie czasami "ustawi do pionu" :)

2. Lubię wspominać nasze pracowite wakacje z roku 1995 - moje dzieci razem pracujące i bawiące się w morzu, mój +Jakub odważnie poczynający sobie w wodzie i Jego trochę strachliwa siostra.

3. Lubię piesze wycieczki.

4. Lubię towarzystwo swojej siostry, osoby rozgadanej pozytywnie:)

5. Lubię, gdy mężczyzna nie traktuje siebie śmiertelnie poważnie.

6. Bardzo lubię wcześnie wstawać, włączyć komputer i "poskakać" po zakolegowanych blogach.

7. Lubię prasować! W tv jakiś film a ja z żelazkiem :)

8. Bardzo lubię filmy "Pożegnanie z Afryką" i "Stalowe magnolie" - mogę je oglądać ciągle.

9. Bardzo lubię "wyszywanki" i wszystko co się z nim wiąże.

10. Lubię czytać, wszystko oprócz "przesłodzonych" romansów :)

Och trochę to było trudne. Niby człowiek wie co lubi, ale jak przyjdzie to wyartykułować to jest problem :)

Ja do swojej zabawy zapraszam Aneczkę, Elżusię, Annę, Basię, Kamalę, Niebieskości, Agnieszkę, Pingusa1, Medżik, Ulę oraz wszystkich, którzy mają na to ochotę.

Miłej zabawy!!!

5 komentarzy:

  1. świetnie! dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, skorzystam, ale nie zaproszę następnych osób, laptopik muli i stracę dużo jego dobrej woli na likowanie;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie ale chyba nie skorzystam .Nie przepadam za takimi "łańcuszkami".Wybacz Jetel ,mam nadzieję że się nie obrazisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elżusia, pewnie, że się nie obrażam:))
    To jest tylko niezobowiązująca zabawa, bawimy się albo nie.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Cię Elżusia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaproszenie :)
    Z zadania się wywiązałam, dowód u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń