wtorek, 10 sierpnia 2010

Podaj dalej

Zgłosiłam się u Dommy do zabawy Podaj Dalej.

Zasady Podaj Dalej:

1. Musisz mieć własnego bloga

2. Pierwsze trzy osoby, które pod tym postem umieszczą komentarze i wyrażą zgodę na udział w zabawie dostaną ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę trzem kolejnym osobom na prezent u siebie

4. Każdy blogowicz może trzy razy uczestniczyć w zabawie.


Zapraszam serdecznie i zachęcam do zabawy.
Myślę, że uda mi się obdarować zgłaszające się osoby znacznie szybciej niż te przepisowe 365 dni :)
Będzie mi bardzo miło jeżeli się znajdą chętne osoby.
Jednocześnie przypominam, że zgłaszając się do zabawy zobowiązujesz się taką samą zorganizować u siebie.

6 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam po raz ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja tez sie zglaszam i milo mi ,ze bede mogla zrobic Tobie upominek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością pa raz drugi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, jak miło!!!
    A już się bałam, że zostanę sama z tą zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam twój post jako pierwsza .
    specjalnie się nie zapisywałam bo swój limit wyczerpałam

    OdpowiedzUsuń